دوستداران کتاب

خواندن بی اندیشه بیهوده است...اندیشه بدون خواندن خطرناک

دوستداران کتاب

خواندن بی اندیشه بیهوده است...اندیشه بدون خواندن خطرناک

اولین کتاب

 با سلام 

دوستان عزیز،خوش آمدید.

اولین کتاب "ناطور دشت" نوشته سلینجر است.این رمان یکی از مشهورترین و پرفروشترین رمانهای تاریخ ادبیات جهان است. شما می توانید فایل کتاب را از لینک پایین همین نوشته دانلود کنید. لطفا پس از خواندن رمان، برداشت خودتان یا نکات و جملات مهمی از آن که فکر می کنید می تواند برای سایر دوستانتان جذاب و مهم باشد را در بخش نظرات بنویسید.نظر شما هرقدر ساده و آماتور، می تواند برای برخی دوستان جالب و موثر باشد. پس لطفا حتما نظر یا نکته جالبی که به ذهنتان رسیده را بنویسید. تا پایان آذرماه فرصت دارید که کتاب را خوانده و نظرتان را برای ما ارسال کنید. هفته اول دیماه به سه نفر از دوستانی که بهترین نظرات را گذاشته اند از طرف انجمن جوایزی اهدا می شود. پس تاحد امکان لطفا نظرات را با اسم واقعی و کامل خود بگذارید تا بتوانیم جایزه را برایتان بفرستیم. هر ماه کتاب جدیدی در سایت گذاشته می شود و همین روال تکرار می شود. با آرزوی موفقیت برای همه دوستان.برای دانلود نسخه pdf کتاب از لینک زیر استفاه کنید.


لینک دانلود کتاب:(برای گرفتن فایل پی دی اف کتاب، بر روی لینک زیر کلیک کنید)

 

 ناطور دشت


  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
خواننده شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ق.ظ

سلام ممنون بابت کتاب

سلام
ما از شما ممنونیم که خواننده ی اینجا هستید. ممنون تر هم خواهیم شد اگر نظرتان در مورد کتاب را برایمان بنوبسید. منتظریم.

مهدی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ

بسیار خوب و جالب بود به نظرم هر کس یک برداشت از شخصیتش داشته باشه به نظر من دارای زمینه های پیش داوری و لزوم داوریهای بی منطق در مورد دیگران است

بله. لطفا نظرتان را برایمان بنویسید . ممنون

بهار شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام
چرا اینجا هیچ خبری نیست؟؟؟ من از بچه های دانشگاه آزاد شیراز هستم. رشته ام هم کارگردانی نمایش هست.استاد محمد جانی اینجا رو بهم معرفی کردن من خیلی توقع داشتم ولی الان که اومدم میبینم هیچ خبری نیست !؟ چرا ؟؟؟؟

سلام
خانم بهار شما اگر تمایل داشته باشید تا در این برنامه کتابخوانی شرکت داشته باشید می توانید از لینک موجود کتاب معرفی شده را دانلود فرموده و بعد از مطالعه نظر خودتان را در همین کامنتدانی اظهار بفرمایید.
ممنون از توجهتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد